עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
הסכם
שימוש בשירות "שראל קליניקס"
מסמך
זה מהווה הסכם מחייב בינך לבין שראל פתרונות לוגיסטיים ומוצרים לרפואה מתקדמת
בע"מ ח.פ. 511900805 ("החברה"
/ "שראל") לצורך שימוש
בשירותי החברה כפי שמפורטים להלן ("השירות").
הסכמתך
לתנאיי הסכם זה ניתנת באמצעות לחיצה על כפתור "צור חשבון" או "אני
מסכים" או כפתור דומה, אשר מופיע באתר החברה, אפליקציה או כל מדיה אחרת אשר
תבחר החברה ("האתר"), ואשר לצידם קיים קישור להסכם זה.
אנא קרא את
הסכם זה בעיון. שימוש בשירות מהווה הסכמה לכל תנאיי הסכם זה, לרבות שימוש במידע
בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה, אשר מפורטת בהסכם זה להלן.
אם תנאי
מסוים אינו מקובל עליך, הנך נדרש לא לעשות שימוש בשירות או להפסיק את השימוש בו,
לפי העניין.
תנאי הסכם
זה מופיעים בקישור: https://www.sarel.clinic/terms.
החברה שומרת את הזכות לעדכן את תנאי ההסכם מעת לעת. תיקונים להסכם יכנסו לתוקף
בתוך 14 יום מהיום בו פורסמו בקישור לעיל.
הסכמתך
לתנאי הסכם זה היא אישית. אם הסכמתך לתנאיי הסכם זה היא בשם חברה או ישות משפטית
אחרת (ביחד איתך: "הלקוח"), הנך מצהיר כי אתה מוסמך לקבל את
ההתחייבויות בשם הלקוח, הנך מורשה חתימה מטעם הלקוח, והסכמתך לתנאיי הסכם זה
מחייבת את הלקוח.
(א) השירות
1.
החברה מספקת
שירות של הזמנה ואספקת ציוד רפואי, מכשור רפואי ותרופות ("מוצרים"),
אשר מיוצרים על ידי יצרנים שונים בארץ ובחו"ל ("יצרנים") ואשר מיובאים, מסופקים או מופצים בארץ על ידי גורמים שונים, לרבות
שראל (ביחד: "ספקים").
2.
באמצעות
השירות, יכול הלקוח להזמין מוצרים באמצעות בחירת המוצר מהתפריט הקבוע באתר. תנאי
להזמנת מוצרים באמצעות השירות הוא (א) רישום לשירות ופתיחת חשבון; (ב) חתימה על כל
המסמכים הנדרשים למתן השירות, לרבות מסמכים הנדרשים להבטחת התשלום על ידי הלקוח
(ערבויות או בטוחות); (ג) אישור החברה לפתיחת השירות עבור הלקוח בכפוף לדרישות
הרגולציה ולתנאי סעיף 5; (ד) העמדת אמצעי תשלום כמו כרטיס אשראי לזכות החברה
בביצוע הזמנה.
3.
החברה,
בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, תהיה רשאית (א) לשנות או לעדכן את מבחר המוצרים או מחיר
המוצרים -לרבות, אך לא רק, קיומם של מבצעים או הנחות לגבי מוצרים, תוקף המבצעים או
ההנחות וכמות הפרטים מהמוצר עליהם חלים המבצעים, ככל שיש; (ב) להגביל את כמות
המוצרים שנמכרת ללקוח או בכלל, במסגרת מבצע, הנחה או בכל מסגרת אחרת; (ג) לקבוע
סכומי מינימום להזמנה ככל שתחליט ולעדכנם מעת לעת לשיקול דעתה.
4.
הזמנת
מוצרים תבוצע באמצעות האתר. הזמנה תכלול מוצרים שנבחרו על ידי הלקוח וכמות מכל
מוצר. ביצוע ההזמנה יהיה כפוף ל: (א) זמינות המוצרים; (ב) מינימום כמות ו/או סכום
הזמנה אשר יופיע באתר; (ג) תנאים נוספים אותם החברה תוכל לקבוע מעת לעת. החברה
איננה מתחייבת לזמינות השירות, לרבות מגוון או מלאי מוצרים או זמינות משלוחים.
החברה רשאית להוסיף או להסיר בכל עת מוצר מרשימת המוצרים. עוד מובהר כי יתכן
והאספקה תהא של חלופה למוצר המפורסם באתר. החברה עובדת גם עם חלופות גנריות
למוצרים ואינה מתחייבת על אספקת תכשיר של יצרן מסוים. החברה אינה מוכרת באמצעו
האתר תרופות תחת תקנה 29 ג' לתקנות הרוקחים (תכשירים), התשמ"ו- 1986 או תחת
פקודת הסמים המסוכנים [נוסח חדש] תשל"ג-1973. אם תרופות אלו מופיעות באתר אנא
במנע מלרכוש אותן וידע אותנו באמצעות אימייל ל-[email protected].
5.
המוצרים
יסופקו ביחידות בודדות או במארז של יחידות. המחיר המוצג באתר הנו של יחידה בודדת
מתוך המארז, אלא אם מצוין מפורש אחרת.
6.
המחיר המוצג
אינו כולל מע"מ.
7.
ייתכן שיוצג
מחיר במט"ח ולצידו מחיר בש"ח. במקרה זה, המחיר בש"ח הוא המחייב.
8.
שעות פעילות
השירות, לרבות תמיכה בהזמנה ואספקת המוצרים, יהיו בהתאם לפרסומי החברה באתר, כפי
שישתנו מעת לעת, או בהתאם להודעות אשר ימסרו ללקוח.
9.
נתוני
המוצרים אשר מופיעים בשירות, יכולים לכלול תיאור, תמונה, מחיר, ופרמטרים נוספים
כגון משקל ונפח. נתוני המוצרים, אשר מופיעים בשירות והנתונים ו/או אשר מופיעים על
המוצרים נמסרו לחברה על ידי היצרנים או הספקים והם באחריותם בלבד. החברה איננה
אחראית על טיב המוצרים, איכותם, שלמותם, פגמים בהם או נכונות האמור לגביהם (כל
אחד: "פגם" או "מוצר פגום"). התמונות אשר
יופיעו באתר הן להמחשה בלבד. החברה תפעל לתיקון נתוני המוצר, אם יובא לידיעתה
(בכתב) כי פרטי המוצר אינם נכונים או אינם מדויקים. כמו כן, החברה תפעל על מנת
להיענות לפניות הלקוח בנוגע למוצרים פגומים, לרבות תיקון פרסום שגוי כך שישקף את
תיאור המוצר באופן תקין. השירות מאפשר החזרת מוצר פגום בהתאם לנוהל הקבוע בשירות.
החברה איננה מתחייבת כי ספק המוצר יסכים לקבל חזרה מוצר פגום או יחליף מוצר פגום.
10.
הלקוח מודע
לכך ומסכים בזאת כי ייתכן שתנאיי ההתקשרות עימו, לרבות מסמכים אותם יידרש לספק,
ערבויות או בטוחות, מחיר מוצרים, מבצעים על מוצרים, הנחות, זמינות מוצרים או
משלוחים, או תנאי תשלום יהיו בהתאם לפרמטרים אשר נקבעו ע"י החברה ואינם
אמורים או יכולים להיות דומים בין לקוחות החברה השונים אשר עושים שימוש בשירות.
11.
לצורך התאמת
השירות ללקוח לצרכיו ולמטרותיה המסחריות של החברה והכל בהתאם לקביעת החברה, החברה
רשאית להתאים את אופן הצגת המוצרים, מגוון המוצרים או מחירם ללקוח. לשם כך הלקוח
מאשר בזאת לחברה לעשות שימוש במידע אשר ייאסף בקשר לשימוש של הלקוח באתר ובשירות.
12.
השירות
יינתן בגבולות מדינת ישראל בלבד, וייתכן שיהיה מוגבל לאזורים מסוימים אליהם החברה
מספקת מוצרים, בהתאם למדיניות החברה וספקיה.
13.
ככל שנפלה
טעות במחיר המוצג באתר, וככל שהמחיר בפועל גבוה מזה המוצג באתר, רשאית שראל,
עפ"י שיקול דעתה, לפנות ללקוח בבקשה לתשלום ההפרש בין המחיר המוצג באתר למחיר
בפועל. כמו כן, במקרה כזה רשאית שראל לבטל את ההזמנה ולהודיע על הביטול כאמור
ללקוח או לבקש את החזר המוצר לשראל (אם כבר סופק) מבלי לחייב את הלקוח.
14.
שראל שומרת
לעצמה את הזכות שלא לאפשר כניסה לאתר ו/או כל פעולה בו למי שיפר את הוראות הסכם
שירות זה ו/או יעשה שימוש בלתי ראוי באתר או בכל תוכן המופיע בו.
15.
שראל שומרת
לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את האתר ושירותיו, כולל היקפם וזמינותם, וזאת ללא
צורך בהודעה מוקדמת. לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה נגד האתר ו/או החברה בגין
שינויים אלו ו/או תקלות אשר עלולות להתרחש תוך כדי ביצועם.
(ב) פתיחת חשבון
1.
כתנאי
לשימוש בשירות, על הלקוח לפתוח חשבון. הלקוח מתחייב כי כל הפרטים אותם הוא ימלא
בעת פתיחת החשבון נכונים בזמן פתיחת החשבון וכל עוד הוא עושה שימוש בחשבון.
2.
בעת פתיחת
החשבון, הלקוח יתבקש למלא שם משתמש וסיסמא. הלקוח אחראי באופן בלעדי לשמירת שם
המשתמש והסיסמא ולא להעביר אותם לצד שלישי כל שהוא.
3.
הלקוח
מתחייב כי השימוש בחשבון ייעשה אך ורק על ידי מורשה חתימה של הלקוח, וכי כל הזמנה
אשר תיעשה באמצעות החשבון תחייב את הלקוח. הלקוח מתחייב כי אם מסר את פרטי החשבון
למי שאינו מורשה חתימה, לרבות עובד או יועץ של הלקוח, הפעולות שבוצעו על ידי גורם
זה יחייבו את הלקוח.
(ג) ביצוע הזמנות באתר
1.
הזמנה תבוצע
על ידי הוספת מוצרים לסל הקניות, עדכון סל קניות קיים, או בדרך אחרת אשר תהיה
זמינה בשירות. מחיר המוצרים יהיה המחיר אשר מופיע באתר בעת שליחת ההזמנה לחברה.
2.
השירות יכול
לספק ללקוח פילוח מוצרים בהתאם למידע אשר נאסף על ידי השירות לרבות: רכישות קודמות
של הלקוח, רכישות של לקוחות דומים, מכירות בפועל של הלקוח, עונתיות, מלאי מוצרים,
זמינות מוצרים, וכן בהתאם להתאמה של מוצרים ללקוח בהתאם לניתוח או קביעה של
השירות.
3.
סיום ההזמנה
יהיה באמצעות לחיצה על "בצע הזמנה" או כפתור דומה באתר. עם הלחיצה על
הכפתור הלקוח מתחייב לקבל את המוצרים אשר יסופקו לו בפועל מתוך ההזמנה ולשלם עבור
כל המוצרים שהזמין ואשר סופקו בפועל.
4.
היה ולאחר
ביצוע הזמנה באתר יתברר כי המוצר אזל במלאי ו/או כי לא ניתן לספקו, יישלח ללקוח
דואר אלקטרוני (או שנציג החברה ייצור איתו קשר טלפוני) המודיע על ביטול הזמנת אותו
מוצר ללא חיוב ו/או השבת כספו (לפי העניין) ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד החברה
בגין זאת. לחילופין, שראל רשאית להציע ללקוח מוצר חלופי, שווה ערך למוצר שהוזמן.
ללקוח תינתן הזכות לבחור אם הוא מעוניין במוצר החלופי או שהוא מעוניין בביטול
ההזמנה ביחס לאותו מוצר ללא חיוב ו/או השבת כספו ככל שחויב (לפי העניין). לא תהיה
ללקוח כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה מכל מין וסוג שהוא כנגד שראל במקרה כאמור.
(ד) תשלום עבור מוצרים
1.
תשלום עבור
ההזמנה יבוצע באחת הדרכים הבאות: (א) תשלום בכרטיס אשראי; (ב) הוראת מס"ב או
העברה בנקאית בדרך של העברה בנקאית או זיכוי. אלא אם ניתנה הסכמה בכתב של החברה,
התשלום עבור המוצרים שיסופקו ללקוח יבוצע על ידי הלקוח בלבד (העברה מחשבון הבנק של
הלקוח או תשלום בכרטיס אשראי של הלקוח). החברה שומרת על זכותה לקבוע תנאי תשלום
אשר מותאמים ללקוח.
2.
החברה רשאית
לקבוע אובליגו ללקוח בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. החברה יכולה לסרב להקצות ללקוח
אובליגו המורכב מאשראי לקוחות או אשראי אחר בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. הלקוח
מתחייב כי כל הפרטים אותם הוא סיפק לחברה, לרבות לגבי איתנותו הפיננסית הם נכונים
ומדויקים. אין בקביעת גובה האובליגו של הלקוח, או במתן אשראי ללקוח באמצעים אחרים,
כדי לגרוע מהתחייבותו של הלקוח לשלם עבור כל המוצרים אותם הוא קיבל או יקבל
באמצעות השירות.
3.
כתנאי
לתשלום על מוצרים שלא באמצעות כרטיס אשראי, הלקוח מתחייב לספק בטוחות ולחתום על
ערבויות שונות אשר יימסרו ללקוח בסמוך לאחר יצירת החשבון בשירות ("ערבויות").
הלקוח מתחייב כי הערבויות ייחתמו על ידי מורשה חתימה של הלקוח ועם החתימה עליו הוא
מקבל עליו את כל ההתחייבויות בהתאם להן. האמור בערבויות אינו גורע מהתחייבותו של
הלקוח לשלם לחברה עבור כל המוצרים אשר סופקו ללקוח במסגרת השירות או בכל דרך אחרת.
4.
מחיר
המוצרים כפי שמופיע באתר אינו כולל מע"מ (מס ערך מוסף), אשר יתווסף בעת ביצוע
ההזמנה, בזמן התשלום או באופן אחר אשר יוצג בשירות.
5.
מחיר
המוצרים אינו כולל פיקדון (עבור מוצרים אשר חלה עליהם חובת פיקדון על פי חוק).
הפיקדון יתווסף למחיר בעת ההזמנה. המחיר אשר יופיע יהיה מחיר ליחידה או מחיר
למארז.
6.
אם הוצג
מחיר ליחידה והמוצר מסופק במארז, מחיר המארז יופיע בעת ביצוע ההזמנה. באחריות
הלקוח לוודא כי הוא מבין לגבי כל מוצר את המחיר ליחידה, כמות היחידות במארז ומחיר
המארז לפני ביצוע כל הזמנה.
7.
החברה תהיה
ראשית לגבות דמי משלוח עבור מוצרים, כפי שיופיע באתר.
8.
הלקוח
מתחייב לשלם עבור כל המוצרים אשר סופקו לו באמצעות או בקשר לשירות. הלקוח לא יזמין
ולא יסכים לקבל מוצרים אשר הוא איננו יכול לשלם עבורם.
9.
לא ניתן
לבטל או לשנות הזמנה לאחר העברתה לחברה אלא באמצעות פניה לשירות לקוחות כמפורט
בסעיף 6 להלן. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתו הבלעדית של הלקוח לשלם עבור כל
מוצר שקיבל באמצעות השירות.
(ה) הזמנת תרופות
הזמנת
תרופות תהיה כפופה להמצאת המסמכים הבאים לחברה:
1.
רישיון עסק
מהרשות המקומית;
2.
אישור היות
הלקוח מרכז רפואי מאושר (כחלק מרישיון העסק או במסמך נפרד);
3.
הצהרת הרופא
האחראי / רוקח / גורם רפואי אחר על השימוש
בתכשירים לצורכי המרפאה/מרכז הרפואי בלבד;
4.
פרטי קשר של
הרופא האחראי/רוקח/גורם רפואי;
5.
צילום רישיון
רופא/אחות/ גורם רפואי אחר.
(ו) ביטול הזמנה
"משלוח"
משמעותו הוצאת מוצר או מוצרים ממחסני החברה או ממחסן של ספק החברה ליעד המשלוח
בהתאם לפרטי ההזמנה.
1.
ביטול הזמנה
לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח:
כאשר
ההזמנה הינה בסטאטוס "הזמנה בטיפול", ובטרם משלוח המוצר או המוצרים ללקוח,
ניתן יהיה לבטל את ההזמנה כמפורט להלן.
· בקשה לביטול הזמנה תיעשה באמצעות משלוח הודעה לאחד הנמענים הבאים:
o
שליחת הודעה
בעמוד יצירת קשר ומילוי פרטים;
o
שליחת מייל
לכתובת: [email protected];
o
התקשרות
למוקד החברה אשר מספרו הוא: 09-8922105.
· לאחר שליחת הודעת ביטול ההזמנה נציג משירות הלקוחות ייצור קשר עם
הלקוח להמשך תהליך הביטול. ביטול ההזמנה יוכל להיכנס לתוקפו רק עם אישור קבלת
ההודעה על-ידי החברה, ובלבד שההזמנה טרם נשלחה ללקוח.
· אם ההזמנה נשלחה לאחר קבלת ההודעה בחברה אך בטרם אושרה או טופלה על
ידי החברה, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה.
· אם אושר ביטול הזמנה על ידי החברה, המוצר או המוצרים לא יישלחו
ללקוח, והחיוב בגינם יבוטל, בקיזוז דמי ביטול, אשר החברה תוכל לגבות, בהתאם לשיקול
דעתה.
"דמי
ביטול" סכום בשיעור של עד 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה או 100 ₪ (הנמוך מבניהם).
2.
ביטול הזמנה
אחרי שליחת המוצר או המוצרים ללקוח:
למעט
אחד המקרים המנויים להלן, לאחר שליחת המוצר או המוצרים ללקוח, לא ניתן לבטל את
ההזמנה (כולה או חלק ממנה), אלא אם הסכימה לכך החברה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי
ובתנאים אותם תקבע החברה.
· ביטול עקב פגם במוצר.
אם
הבקשה לביטול ההזמנה היא עקב פגם במוצר שסופק ללקוח, או עקב אי התאמה בין המוצר או
בין השירות לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות תכונות המוצר (כל אחד: "מוצר
פגום"), הלקוח יוכל לבטל את ההזמנה של המוצר הפגום בלבד, בהתאם לתנאים
הבאים:
o
הלקוח ישלח
לכתובת הדואר האלקטרוני של החברה ([email protected])
צילום של הפריט המשקף את הנזק, התלונה או הפגם לא יאוחר מ-24 שעות מקבלת המוצר
על-ידו;
o
אם החליטה
החברה, בהתאם לשיקול דעתה, כי אכן המוצר פגום, יהיה על הלקוח להחזיר את המוצר
הפגום בתוך 14 יום מהחלטת החברה באריזתו המקורית, וכנגד החזרתו יזוכה הלקוח בגין
עלות המוצר תוך 14 יום ממועד החזרת המוצר. החזרת המוצר תיעשה בתיאום עם החברה
לכתובת החברה (שראל, רח' הגביש 8, נתניה) או באמצעות איסוף המוצר מהכתובת אליו
נשלח על ידי החברה.
· ביטול עקב איחור באספקת מוצר.
אם
הבקשה לביטול היא עקב איחור באספקת מוצר בתקופה אשר עולה על עשרה (10) ימי עסקים,
אשר לא תואם עם הלקוח, הלקוח יפעל לביטול הזמנת המוצר לפני המשלוח. אם לא בוטלה
ההזמנה והמוצר נשלח ללקוח, תהיה ללקוח אפשרות לבטל את ההזמנה של המוצר אשר חל
איחור באספקתו, בתוך 24 שעות מקבלתו אצל הלקוח, ובלבד שלא נעשה בו שימוש והוא
באריזתו המקורית וללא כל פגם.
· מוצרים אשר לא ניתן להחזיר או לבטל את הזמנתם:
מבלי
לגרוע מהאמור בסעיף 6.2 לעיל (ביטול הזמנה אחרי שליחת המוצר או המוצרים ללקוח), לא
ניתן יהיה לבטל הזמנה (כולה או חלקה) במקרים הבאים:
o
לאחר קבלת
ההזמנה בחברה (לפני או אחרי משלוח): מוצרים אשר יוצרו במיוחד עבור הלקוח או הוזמנו
עבורו על ידי החברה.
o
לאחר משלוח
המוצר, לא תקבל החברה חזרה כל מוצר אשר (1) ערכו נמוך מ-50 ₪; (2) הוא תרופת מרשם,
תרופה ללא מרשם או תוסף תזונה; (3) לא סופק על ידי החברה או מי מטעמה.
3.
במקרה של
ביטול הזמנה מכל סיבה שהיא הלקוח יאפשר לשראל ו/או למי מטעמה להעביר את שמו
וכתובתו ליצרן או יבואן המוצר לצורך בדיקה.
(ז) משלוח המוצרים
1.
למחיר
המוצרים יתווספו דמי המשלוח בהתאם להיקף ההזמנה ויעד המשלוח, כפי שיפורט בשלב
ההזמנה טרום התשלום עבור ההזמנה.
2.
אין אפשרות
לאיסוף עצמי של המוצרים מהחברה.
3.
זמני משלוח:
עד חמישה (5) ימי עסקים לאחר יום אישור ההזמנה על ידי החברה. המשלוחים מבוצעים
בימים א-ה בלבד בין השעות 08:00-18:00. "יום עסקים" הוא אחד ימים א'-ה',
אשר איננו יום חג או ערב חג או יום שבתון.
4.
החברה תודיע
ללקוח אם לא ניתן לספק את המוצר(ים) עד חמישה (5) ימי עסקים לאחר יום אישור ההזמנה.
במקרה זה תודיע החברה על זמן האספקה המשוער המעודכן.
5.
הלקוח אחראי
לקבלת המוצרים בכתובת הלקוח המוזנת באתר. קבלת המוצרים תהיה על ידי הלקוח או מי
מטעמו, אשר מוסמך לאשר את קבלת המוצרים באמצעות האתר. איחור או עיכוב באספקת
המוצרים לא יפתור את הלקוח מלקבל את המוצרים או לשלם עבורם.
6.
האחריות על
המוצרים עוברת ללקוח עם הגעתם לכתובת הלקוח. הבעלות במוצרים עוברת ללקוח רק עם
השלמת התשלום הכולל עבור המוצרים.
7.
באחריות
הלקוח לדאוג למקום אחסון המוצרים בהתאם לתנאי האחסון הנדרשים למוצרים בהתאם לכל
תקינה ודין מחייב. לא תשמע טענה מצד הלקוח ביחס להעדר אפשרות לאחסון המוצרים
שהוזמנו. אחסון שלא בהתאם לתנאים נאותים ולדרישות תקינת המוצרים בהתאם לכל דין, לא
יחייבו את החברה לעניין זה ולא יהוו עילה להחזרת מוצר אשר נפגע כתוצאה מתנאי אחסון
לא נאותים.
8.
על הלקוח
לבדוק את תכולת המשלוח, לרבות רשימת המוצרים, כמויות המוצרים ותקינותם, עם קבלתו.
בדיקה תיעשה אל מול תעודת המשלוח, אשר תימסר לו בעת האספקה על ידי הנהג. אם התגלתה
אי התאמה של המוצרים אל מול ההזמנה או התגלו מוצרים פגומים, על הלקוח לדווח על כך
לחברה באמצעות האתר באופן מיידי ולא יאוחר משעה מקבלת המוצרים, ולהעביר לחברה
צילום של המוצרים אשר התקבלו, ככל שניתן. דיווח ייעשה באמצעות האתר בלבד. כל דרך
אחרת לדיווח לא תתקבל על ידי החברה.
9.
הלקוח יתבקש
לחתום על קבלת המוצר או המוצרים עם הגיעם ליעד המשלוח. חתימת הלקוח באתר על קבלת
המוצרים מהווה מסמך סופי ומחייב המאשר את קבלת כל המוצרים, אלא אם כאמור צוין אחרת
על ידי הלקוח באתר. אי דיווח על קבלת המוצרים בטווח העולה על שעה מקבלת המוצרים
מהווה אישור קבלת המוצרים על ידי הלקוח.
10.
לא יבוצע
חיוב עבור מוצרים חסרים אשר דווחו לחברה באמצעות האתר, ואשר אושרו על ידי החברה.
11.
אם התקבלו
אצל הלקוח מוצרים עודפים, הלקוח מתחייב להודיע על כך לחברה באופן מיידי. הלקוח
יוכל לבחור האם לשמור את המוצרים, ולשלם עבורם בהתאם למחירם באתר, או להורות על
החזרת המוצרים, בהתאם למנגנון הקבוע באתר. שימוש במוצרים עודפים על ידי הלקוח
מהווה אישור לרכישתם.
12.
זמני האספקה
המשוערים יצוינו באתר. הלקוח מאשר כי הוא מודע לכך שייתכנו שינויים, עיכובים או
חריגות במועדי אספקת מוצרים. החברה איננה אחראית על שינויים, עיכובים או חריגות
כאמור.
13.
מבלי לגרוע
מהאמור לעיל, החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת מוצר(ים) במקרים הבאים: (א) כוח עליון (אשר כולל בין היתר: מלחמה,
פעולות איבה, מצבי חירום, סגר או נזקי טבע); (ב) שביתה או השבתה אצל החברות להובלת
המוצרים ו/או אצל ספקי המוצרים; (ג) אירוע אשר אינו בשליטת החברה ואשר החברה לא
יכלה למנוע אותו.
(ח) יצירת קשר
1.
כל שאלה או
בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות מידע על שימוש נכון במוצר ולפרטים ובירורים
באשר לחנות ופעילותה, ניתן לפנות לחברה באמצעות האתר, במשלוח דואר אלקטרוני
לכתובת: [email protected]
או לטלפון09-8922105 :. כתובת החברה היא: שראל,
רחוב הגביש 8 נתניה, ישראל.
2.
דיווח בגין
תופעות לוואי כתוצאה משימוש בתכשיר הנרכש, יש לפנות בכתב לדואר האלקטרוני של
החברה, בכתובת: [email protected].
מקרים בדחופים יש להתקשר לשירות הלקוחות של החברה, בטלפון: 09-8922105.
בפניה בכתב יש לציין את הפרטים הבאים: פרטי התכשיר (שם, אצווה, תוקף), הרופא /
גורם רפואי או מקצועי המדווח, פרטי האירוע, תאריך מתן התכשיר, מינון, פרטי המטופל
(גיל, מין, שם, ותעודת זהות).
3.
דיווח בגין
איכות המוצר (פגם, צבע או מראה שונה, עכירות וכד'), יש לפנות בכתב לדואר האלקטרוני
של החברה, בכתובת: [email protected].
מקרים בדחופים יש להתקשר לשירות הלקוחות של החברה, בטלפון: 09-8922105.
בפניה בכתב יש לציין את פרטי המוצר ולצרף תמונות שלו.
(ט) חומר שיווקי
הלקוח
מסכים בזאת לקבל מהחברה חומר שיווקי או פרסומי, אשר יכול לכלול פרסומים לגבי
המוצרים והשירות. הפרסום יכול להישלח באמצעות הודעות באתר, דיוור ישיר ללקוח (או
למי מטעמו אשר רשום בשירות) באמצעות דואר אלקטרוני, הודעות מהאפליקציה (push), הודעות טקסט (SMS,
ווטסאפ וכד'), וכד'. הלקוח יאשר את קבלת החומר השיווקי בעת רישומו לאתר. הלקוח
יהיה רשאי דרך הודעה לשירות הלקוחות להסיר את הסכמתו לקבלת החומר השיווקי כאמור.
(י) הגבלת אחריות
1.
החברה,
לרבות חברות קשורות (חברות בשליטה, חברות אחיות או חברות שולטות בחברה), ולרבות
מנהליהן, נושאי משרה בהן, עובדיהן, וכל מי מטעמן לא יהיו אחראים (א) לנזקים לא
ישירים, מיוחדים, עקיפים או תוצאתיים, לרבות אובדן הכנסות, אובדן רווח או פגיעה
במוניטין, ולרבות נזק הנובע מאי יכולת להזמין מוצרים או אי אספקת מוצרים, אשר
יגרמו ללקוח או למי מטעמו או לצדדים שלישיים בקשר לשירות או שימוש בשירות; ו-(ב)
כל נזק, פגיעה או אובדן אשר קשורים לשימוש במוצר(ים) או אי השימוש בהם. נזקים אלו
האם באחריות יצרן המוצר(ים) בלבד.
2.
מבלי לגרוע
מהגבלת אחריותה של החברה בהתאם לתנאיי הסכם זה, אם נגרם נזק ללקוח והנזק הוא
באחריות החברה, הסעד היחיד אותו יוכל הלקוח לקבל הוא פיצוי בגובה התשלום אשר שילם
הלקוח עבור המוצר או המוצרים נשוא הנזק.
3.
התמונות
המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה. אחראית להרכבתם ו/או התקנתם
של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.
4.
שראל מבהירה
בזאת ללקוח כי כל מידע המתפרסם באתר בנושאי רפואה ותכשירים הינו בגדר מידע כללי
בלבד ואיננו מהווה עצה רפואית. שראל מדגישה ללקוח כי מחובתו להיוועץ בבעל מקצוע
מתאים לפני תחילת טיפול כלשהו, ובכלל זה לפני שימוש בתרופה או בתכשיר כלשהם, לרבות
תרופות הנמכרות בלא צורך במרשם וכל תכשיר אשר עלול להשפיע בצורה כזו או אחרת על
גופו, בריאותו, רווחתו, מצב הנפשי או מראהו של הלקוח. על הלקוח לבדוק תמיד את
העלון לצרכן המצורף לכל מוצר קודם לשימוש בו. שראל מבהירה כי מומלץ להיוועץ ברופא
או רוקח בכל הנוגע למטרות ואופן השימוש, תופעות לוואי ולגבי אינטראקציה עם תכשירים
רפואיים אחרים.
5.
באתר יפורסם
מידע על מוצרים שנמכרים לרבות תוספי תזונה, מוצרים פרה-רפואיים, תכשירים, תכשירים
ללא מרשם, ציוד רפואי, ועוד. את המידע – לרבות צילומי המוצרים – מקבלת שראל
מהיבואנים והספקים, והוא מתפרסם על אחריותם בלבד, תכשירים רפואיים יוצגו באתר ללא
צילום. הצילומים נועדו להמחשה בלבד. שראל שבה ומדגישה כי לפני השימוש מומלץ
להתייעץ עם רופא או רוקח ולעיין בעלון לצרכן המצוי בו.
(יא) ביטול ההסכם ו/או השירות
1.
כל אחד
מהצדדים רשאי לבטל הסכם זה בהתראה של 30 יום, או אם הפר הצד השני את ההסכם, לאחר 7
ימים מהתראה שנתן לצד השני בכתב. לאחר ביטול ההסכם הלקוח לא יהיה רשאי לבצע הזמנות
או לעשות שימוש אחר בשירות.
2.
החברה שומרת
לעצמה את הזכות למנוע גישה של הלקוח או מי מטעמו לשירות או לבטל את מתן השירות
ללקוח, אם קיים חשש כי השימוש בשירות נעשה למטרה לא חוקית או שיש בו כדי לפגוע
בחברה או בשירות.
3.
לא יאוחר
מ-7 ימים מביטול ההסכם, הלקוח ישלם לחברה את כל התשלומים עבור הזמנות שבוצעו או
חובות אחרים לחברה.
(יב) שימוש במידע; פרטיות
החברה
תאסוף מידע בנוגע ללקוח והשימוש שלו בשירות, בהתאם למדיניות הפרטיות, אשר זמינה
בקישור: https://www.sarel.clinic/privacy,
כפי שתעודכן מעת לעת ("מדיניות הפרטיות"). בכפוף לאמור במדיניות
הפרטיות, ומבלי לגרוע מהאמור בה, יחולו ההוראות הבאות:
1.
בעת הרישום
לשירות הלקוח יתבקש למסור פרטים מזהים כגון: שם, כתובת, תעודת זהות, כתובת דואר
אלקטרוני, ופרטים בנוגע למצבו הפיננסי של הלקוח. הפרטים נמסרים על ידי הלקוח בהתאם
להסכמתו החופשית. הלקוח יכול לסרב לספק פרטים או יכול לבקש למחוק או לשנות פרטים בהודעה
לחברה בכל עת. עם זאת, ייתכן שבעקבות הסירוב, המחיקה או השינוי החברה לא תוכל
החברה לספק את השירות, חלקים בשירות לא יהיו זמינים ללקוח או החברה תיאלץ לבטל את
השירות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
2.
במהלך
השימוש בשירות, החברה תאסוף מידע נוסף בנוגע ללקוח או בקשר לשירות שניתן ללקוח,
אשר כולל מידע עסקי ופיננסי, ומידע אודות שימוש באתר או בשירות לרבות: הזמנת
מוצרים, מכירת מוצרים, מחירי מוצרים, סליקות אשראי, ומחזורי מכירות ("המידע").
הלקוח מאשר לחברה לאסוף את המידע דרך האתר או שירותים אשר קשורים לאתר.
3.
החברה תוכל
לעשות שימוש במידע למטרות הבאות: מתן השירות ללקוח, התאמה של השירות ללקוח, מתן
המלצות ללקוח, קביעת אשראי ללקוח, פרסום ללקוח, דיוור ישיר, מסירת הודעות ללקוח,
בחינת איתנותו הפיננסית של הלקוח, בחינת מצבו המשפטי של הלקוח, שיפור השירות, מתן
שירותים נוספים, כפי שתקבע החברה מעת לעת, או כל שימוש חוקי אחר. החברה תוכל לעשות
שימוש במידע אגרגטיבי או אנונימי לכל מטרה חוקית. החברה מתחייבת כי השימוש במידע
לא יחשוף סודות מסחריים של הלקוח בפני צדדים שלישיים. הלקוח נותן בזאת לחברה או
חברות אשר נמצאות בקשרים עסקיים עם החברה או מי מטעמה, , לעשות שימוש במידע לצורך
המטרות לעיל, לרבות: לאסוף, לשמור, לנתח, לשתף או להעביר את המידע או חלק ממנו.
4.
עם החתימה
על הסכם זה או ההסכמה לתנאיו הלקוח מאשר בזאת לחברה לעשות שימוש במידע כמפורט
לעיל.
השימוש
בשירות איננו חובה. לכן, אם הלקוח אינו מסכים לתנאים לעיל, עליו להימנע מלהשתמש
בשירות.
הלקוח
יכול לפנות לחברה בכל עת על מנת להסיר את הסכמתו לאיסוף המידע או השימוש בו, או
לממש כל זכות אחרת אשר מוקנית לו על פי דין במידע אותו הוא מסר לחברה. עם זאת,
ייתכן שהסרת ההסכמה תגרום לאי מתן השירות ללקוח וביטול הסכם זה.
(יג) קניין רוחני
1.
כל זכויות
הקניין הרוחני, מידע ו/או תצוגה, הקשורים בשירות ו/או באתר, לרבות פטנטים, סימני
מסחר, זכויות יוצרים, מדגמים, לרבות יישומים, תוכנות, קוד מחשב, טכנולוגיות,
קבצים, תהליכים, יישומים, טקסטים, תמונות, עיצובים, גרפיקה או כל תכולה אחרת של
האתר (ביחד: "תכני האתר"), הם בבעלות בלעדית של החברה. הלקוח
מתחייב שלא להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או ליצר יצירות נגזרות של האתר או תכני
האתר או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, ולא לעשות שימוש בקניין רוחני
של החברה, אלא אם ניתן לכך היתר מפורש בהתאם להוראות הסכם זה.
2.
החברה
מעניקה ללקוח רישיון מוגבל, לא בלעדי ובלתי ניתן להעברה, לעשות שימוש בשירות ו/או
באתר לצורך שימוש בשירות. הרישיון מוגבל לתקופת ההתקשרות עם החברה בלבד. הלקוח
יוכל לציין את שמה של החברה וסימן המסחר שלה לצורך אזכור החברה כספקית של השירות
ללקוח. אין באמור לעיל כדי לעשות שימוש בקניין הרוחני של החברה באופן אשר מעניק
ללקוח חסות או המלצה לגבי מוצריו או עסקו.
3.
הלקוח
מתחייב כי הוא לא יבצע פעולות באתר או בתכני האתר אשר יש בהן כדי לחדור לאתר,
אפליקציות אחרות או שרתי החברה, לשנות או לשבש את פעולתם, ובין היתר: שינוי נתונים
או חשבונות; איסוף נתונים, סריקה, בדיקת חדירות, שיבוש או מניעת השירות.
4.
הלקוח
מתחייב כי הוא לא יעביר או יציג את הנתונים באתר, לרבות פירוט המוצרים או מחיר
המוצרים, ליצרנים, ספקים, מתחרים ונותני שירות אחרים. הלקוח מודע לכך שהמידע באתר
מוצג לו בלבד והוא סודי מסחרי של החברה.
(יד) שונות
1.
החברה תוכל
להמחות את זכויותיה ו/או התחייבויותיה בהתאם להסכם זה לכל צד שלישי, באמצעות מסירת
הודעה בכתב ללקוח. הלקוח לא יהיה רשאי להמחות את זכויותיו ו/או התחייבויותיו בהתאם
להסכם זה אלא בהסכמה מראש ובכתב של החברה. המחאת זכויות בניגוד לתנאיי סעיף זה
תהיה בטלה ומבוטלת.
2.
הודעות בין
הצדדים ימסרו בכתב. הודעות מהחברה יימסרו ללקוח באמצעות דואר אלקטרוני או דואר
רשום, לבחירת החברה. פרטיי הלקוח יהיו הפרטים המעודכנים בחשבון הלקוח אצל החברה.
הודעות לחברה יישלחו בדואר אלקטרוני לכתובת הבאה: [email protected], וגם בדואר רשום לכבוד: שראל פתרונות לוגיסטיים ומוצרים לרפואה
מתקדמת בע"מ ח.פ. 511900805 , בכתובת: הגביש 8, א.ת. פולג, נתניה.
3.
הלקוח
מתחייב כי יעשה שימוש בשירות ובאתר בהתאם להוראות כל דין, ולא יהיה בשימוש כאמור
כדי להפר התחייבות שלו או של מי מטעמו לצדדים שלישיים או הפרת כל דין.
4.
החברה לא תהיה אחראית
לפעולות או נזקים אשר ייגרמו ללקוח כתוצאה מאירוע או ממעשה או מחדל של צדדים
שלישיים אשר אינם בשליטת החברה.
5.
הסכם זה ממצה את כל ההתחייבויות והזכויות של החברה והלקוח בקשר לשירות או
לאתר. אם ייקבע על ידי בית משפט מוסמך כי תנאי
מהסכם זה אינו חוקי, ישונה התנאי באופן שמקיים את ההסכם. אין בבטלות תנאי בהסכם
כדי לפסול את יתר תנאיי ההסכם.
6.
הדין החל על
הסכם זה ועל השימוש באתר, ועל כל עניין הנובע מהתקשרות בין החברה לבין הלקוח הוא
הדין הישראלי בלבד. הצדדים מסכימים בזאת כי מקום השיפוט הבלעדי לכל סכסוך בין
הצדדים, אשר לא נפתר בדרכי נועם מחוץ לבית משפט, יהיה בתי המשפט המתאימים בתל-אביב
יפו.
7.
סעיפים בנוגע לקניין
רוחני, הגבלת האחריות של החברה, שמירת מידע או
שימוש בו, יישארו בתוקף לזמן בלתי מוגבל לאחר
ביטול ההסכם או פקיעתו. התחייבות הלקוח לשלם כל חוב או תשלום לחברה תשאר בתוקף גם
לאחר ביטול ההסכם או פקיעתו עד לפירעון מלא של התשלום או החוב.
8.
כאשר נעשה
שימוש בלשון יחיד בהסכם או באתר ההתייחסות היא ליחיד ו/או לרבים לפי העניין. תוכן
הסכם זה והאתר מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומתייחס לשני המינים כאחד.
9.
אתר שראל
קליניקס מיועד למכר של מוצרים לשימוש עסקי בלבד ולא לשימוש אישי, ביתי או משפחתי.
משכך, על השימוש באתר, הסכם זה ויתר מסמכי השימוש באתר, לא יחולו הוראות חוק הגנת
הצרכן, תשמ"א- 1981 ותקנותיו, מאחר והמכר באמצעות שראל קליניקס אינו מבוצע
לצרכן כהגדרתו בחוק "לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי".